
Vanaf het hemelvaartsweekend is het klimgebied weer geopend. Het heeft wat langer op zich laten wachten dan jullie van ons gewend zijn maar we zijn deze rustperiode druk bezig geweest om de wand weer gereed te maken voor het komende klimseizoen. Met name de vervanging veel haken heeft meer tijd in beslag genomen dan in eerste instantie gedacht werd.
Er kan weer geklommen worden, let wel op de haken met rood/witte linten zullen verwijderd worden omdat deze vervangen zijn met nieuwe haken. De ze rood/witte haken dienen dan ook niet gebruikt te worden.
From Ascension weekend the wall is opened again for the public. It has taken us more time then you are used from us, but we took the time to prepare the wall again for the coming season. Mainly the replacement of many belays took longer than initially expected.
Climbing is possible but keep an eye on the white/yellow ribbons on the hooks. These will be removed in the coming season and for now shall not be used.




Geef een reactie